Strateginė rinkodara - ISM Executive School
Vadovų Magistrantūra (MM)

Strateginė rinkodara

Modulis
Registruotis konsultacijai
Rinkodara yra vadybinis kelias į pokyčius organizacijoje. Deramai planuojama ir įgyvendinama strategija leidžia kurti ypatingus ilgalaikius santykius su įvairiomis suinteresuotomis šalimis. Rinkodara organizacijos strategiją paverčia realybe, spręsdama skirtingų suinteresuotų šalių – klientų, tiekėjų, partnerių, darbuotojų – problemas, kurdama joms vertę ir augindama rezultatus.
Doc. dr. Lineta Ramonienė
Modulio vadovė
Strateginė rinkodara
Modulio tikslas
Modulio metu siekiama gilinti rinkodaros žinias diskutuojant apie naujausias rinkodaros teorijas, taikant modernias technikas praktinėse situacijose ir nagrinėjant realius atvejus.
Kam vertėtų rinktis šį modulį?
Modulis skirtas vadovams, atsakingiems už organizacijos rinkodaros sritį arba planuojantiems būti už ją atsakingiems. Taip pat vadovams, kurių atsakomybė susijusi su rinkodaros sritimi.
Modulio rezultatai
Baigę modulį gebėsite planuoti rinkodaros funkciją ir ją sieti su organizacijos strategija. Tai leis didinti pelningumą ir (ar) socialinę įtaką.
Lietuvių kalba
1 semestras
2025 m. pavasaris
Išsami informacija apie modulį
Apie modulį
Ką išmoksite?
Pagrindinės temos
Dėstytojai
Apie modulį

Šiuolaikinė rinkodara yra globali ir skaitmeninė, o kartu – labiau nei bet kada nukreipta į vartotoją ir atliepianti individualiausius jo poreikius bei norus. Verslai veikia ypatingoje aplinkoje: nauji klientai gali būti iš bet kurio pasaulio kampelio, o nauji rinkos dalyviai gali įžengti su tvaresniais verslo modeliais bei kaštų struktūromis. Net ir tos organizacijos, kurios susitelkia tik į vieną rinką ir artimai pažįsta savo klientą, turi mąstyti globaliai bei atliepti naujausias tendencijas. Sparčiai keičiantis aplinkai, įvairiose organizacijose rinkodaros funkcija vis dažniau turi strateginę reikšmę valdant įmonę, gerinant vartotojų patirtį ir auginant visą verslą.  Norint atitikti klientų lūkesčius, reikia efektyviai organizuoti pardavimo procesus, suprasti klientų norus ir poreikius bei sėkmingai valdyti prekių ženklus. Tik strateginis požiūris į produktą, klientą ir verslo augimą bei bendradarbiavimas gali užtikrinti tvarų verslo augimą. Tai yra įdomus ir įpareigojantis iššūkis visiems, susijusiems su rinkodara. Strateginės rinkodaros modulis atveria šias pasaulines tendencijas, į jas gilinasi, paverčia jas galimybėmis ir leidžia veikti taikant konceptualius bei praktinius strateginės rinkodaros modelius, metodus ir įrankius.

Ką išmoksite?

Baigę modulį:

  • Gebėsite planuoti rinkodaros funkciją ir ją sieti su organizacijos strategija. Tai leis didinti pelningumą ir (ar) socialinę įtaką.
  • Suprasite, kaip vartotojas priima sprendimą pirkti, įsigilinsite į skirtingus vartotojų tipus, atpažinsite svarbiausius vartotojo kelionės etapus ir taškus.
  • Gebėsite pozicionuoti naujus produktus bei paslaugas ir įvertinti esamo pozicionavimo veiksmingumą.
  • Suvoksite prekių ženklo svarbą ir vertę šiuolaikinio verslo aplinkoje, išmoksite vertinti prekių ženklo efektyvumą ir išbandysite pagrindinius kūrimo principus.
  • Gebėsite suteikti klientui didžiausią naudą naudodami patyriminės rinkodaros įrankius.
  • Gebėsite įvertinti produktų krepšelio vertę ir išbandyti savo jėgas kurdami naujus produktus.

 

Pagrindinės temos

Pagrindinės modulio temos:

  • Rinkodaros vaidmuo organizacijoje. Strateginės ir taktinės rinkodaros sąsajos ir atskirtis.
  • Šiuolaikinio vartotojo paveikslas ir sprendimo pirkti priėmimo procesas
  • Vartotojo kelionė
  • Duomenimis grįsta rinkodara; tyrimai rinkodaroje
  • Išskirtinumas rinkoje: pozicionavimo ir vertės žemėlapiai
  • Verslo verslui rinkodara: reputacija, lojalumas, empatija ir kiti aspektai
  • Prekės ženklo strategija
  • Produktų krepšelio valdymas
  • Produkto inovacijos
  • Kainodara
  • Paskirstymo kanalų valdymas
  • Skaitmenizacija rinkodaroje
  • Rinkodaros ir pardavimų sąsajos

 

Dėstytojai
Kaip veikia Vadovų Magistrantūra (MM)?
1.
Identifikuok žinių poreikį
2.
Pasirink modulį
3.
3 moduliai + MBD = Magistro diplomas
4.
Rinkis kitus modulius ir tęsk mokymąsi visą gyvenimą
2024 M.
Kiti moduliai
KONSULTACIJA

Svarstote apie studijas?

Registruokitės į asmeninę konsultaciją ir padėsime išsirinkti Jums tinkamiausią mokymosi programą!
Registruotis konsultacijai
Indre Mertinienė, Vadovų mokymosi konsultantė
Skaidrė Samuilė,
Executive Education Consultant
Jolanta Dzemionė, Vadovų mokymosi konsultantė
B2B pardavimų vadovė, Alvyda Žielienė
magnifiercrosschevron-downchevron-leftchevron-rightarrow-upchevron-right-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram