Vadovų Magistrantūra (MM)

Strateginis valdymas

Modulis
Registruotis konsultacijai
Studijuodami šiame modulyje išmoksite kurti ir įgyvendinti ilgalaikes verslo strategijas apimančias visą organizaciją. Lavinsite savo gebėjimą mąstyti ir priimti sprendimus strategiškai. Išmoksite kurtį organizaciją, kuri gali pasigirti išskirtiniais rezultatais.
Benas Adomavičius
Modulio vadovas
Strateginis valdymas
Modulio tikslas
ISM Strateginio valdymo modulio siekis - padėti vadovams suprasti atsakymus į 3 esminius klausimus: Kas yra verslo strategija? Kaip ją sukurti? Ir kaip sėkmingai įgyvendinti?
Kam vertėtų rinktis šį modulį?
Puikus strategijos suvokimas yra būtina sąlyga dirbant aukščiausiu ir viduriniosios grandies vadovu. Steigiantys naują verslą jame atranda konkuravimo principus ir būdus padidinti jaunos įmonės sėkmės tikimybę.
Modulio rezultatai
Baigę modulį vadovai sugeba aiškiai formuluoti savo verslo strategiją, sukurti naują strategiją visam verslui ar verslo daliai, organizuoti strategijos įgyvendinimą ir suprasti savo rolę jame.
Lietuvių kalba
1 semestras
2025 m. pavasaris ir 2025 m. ruduo
Išsami informacija apie modulį
Apie modulį
Ką išmoksite?
Pagrindinės temos
Dėstytojai
Apie modulį

Apie modulį 

 

14 metų laikotarpį apimantis, Lietuvoje veikiančių įmonių tyrimas parodė, kad tik 0.3% jų sugeba didinti apyvartą 20% ir daugiau per metus bent 6 metus iš eilės. Pasiekti išskirtinį rezultatą įmanoma tik sutelkus visos organizacijos pastangas į keleto svarbiausių tikslų pasiekimą. Tikslų, kuriems pasiekti neužtenka vienerių metų, vienos komandos ar vieno padalinio pastangų. Gebėjimas identifikuoti ir nukreipti pastangas į ilgalaikius organizacijos siekius tapo ypač svarbus dabar, kai dauguma vadovų savo dėmesį skiria išgyvenimui trumpuoju laikotarpiu. Esminis klausimas „kaip sėkmingai konkuruoti?“ išlieka ypatingai aktualus.  

 

Modulio metu analizuojamos visos pagrindinės strateginio valdymo turinį sudarančios sritys: nuo strateginio mąstymo bei strategijos kūrimo iki jos įgyvendinimo. Modulio metu formuojamas platus suvokimas apie organizaciją ir jos aplinką, padedantis vadovams geriau suprasti savo organizacijas. Atsižvelgdami į esamą situaciją papildomai dėmesio skirsime ilgalaikei strategijai neapibrėžtumo sąlygomis, t.y. kaip planuoti veiksmus aplinkoje, kurioje vyksta reikšmingi pokyčiai. 

 

Strateginio valdymo modulio pagrindas – verslo situacijų analizė. Remiantis jomis, suvokiami ir patiriami esminiai strateginio valdymo klausimai, geriausios praktikos ir teorijos. Diskusijų metu svarstomas strateginio valdymo koncepcijų ir teorijų pritaikymas realioms verslo problemoms spręsti, bei sukuriama galimybė atsiskleisti jūsų strateginiam mąstymui.  

 

Modulis skatina gilų ir kūrybišką strateginių problemų supratimą, bei sprendimą. Įgytos žinios pritaikomos ir praktiškai – elektroninėje verslo simuliacijoje ir tiriamajame darbe. Simuliacijos metu konkuruojančios modulio dalyvių komandos siekia tapti rinkos lyderiais ir panaudoja ne tik modulyje išmoktas žinias, bet ir visą savo patirtį. Modulio metu trijų žmonių grupės atlieka tiriamąjį (konsultacinį) projektą, kurio metu sprendžia realios, vieno iš grupės narių, organizacijos strateginę problemą, pasinaudodami modulio metu įgytomis žiniomis. 

 

Modulio dalyviai – neatsiejama mokymosi patirties dalis. Diskusijų metu skatiname kiekvieną dalyvį dalintis savo įžvalgomis, mintimis bei patirtimi. Mokymasis tampa galimybe apmastyti savo patirtį ir pasisemti žinių iš kitų Lietuvoje veikiančių verslų vadovų. Modulis skirtas jums, jeigu dalyvaujate verslo strategijos kūrime arba įgyvendinime.  

Ką išmoksite?

Ką išmoksite? 

 

Baigę modulį: 

  • Suprasite, kaip sukurti ir įgyvendinti verslo strategiją; 
  • Išmoksite žvelgti į organizaciją kaip į bendrą visumą – susijusių veiklų sistemą, tuo pat metu nepamiršdami esminių detalių; 
  • Verslą ugdyti ar plėsti leis strateginio valdymo žinios ir įgyti praktiniai įgūdžiai; 
  • Konkurencinio pranašumo pasieksite išmokę atrasti, analizuoti ir išnaudoti įmonės privalumus bei galimybes; 
  • Pirmaujančių pasaulio įmonių pavyzdžių ir praktikos analizė leis savo situacijoms pritaikyti efektyviausius sprendimus. 
Pagrindinės temos

Pagrindinės modulio temos:

  • Įvadas į strateginio valdymo modulį. Strategijos apibrėžimas
  • Strategijos pagrindai:
    • Verslo vieneto (konkuravimo) strategija
    • Korporatyvinė (verslų grupės) strategija
    • Strateginis mąstymas
  • Strategijos kūrimas:
    • Strategijos planavimo procesas
    • Verslo etika ir socialinė atsakomybė strateginiame valdyme
    • Organizacijos misijos, vizijos ir tikslų formulavimas
    • Išorinės organizacijos aplinkos analizės įrankiai
    • Vidinės organizacijos analizės įrankiai
    • Strateginių alternatyvų formavimas ir pasirinkimas
    • Strategijų formavimas mažose ir versliose organizacijose
  • Strategijos įgyvendinimas:
    • Strateginių pokyčių iniciavimas organizacijose
    • Strategijos įgyvendinimo įrankiai
Dėstytojai
Kaip veikia Vadovų Magistrantūra (MM)?
1.
Identifikuok žinių poreikį
2.
Pasirink modulį
3.
3 moduliai + MBD = Magistro diplomas
4.
Rinkis kitus modulius ir tęsk mokymąsi visą gyvenimą
2024 M.
Kiti moduliai
KONSULTACIJA

Svarstote apie studijas?

Registruokitės į asmeninę konsultaciją ir padėsime išsirinkti Jums tinkamiausią mokymosi programą!
Registruotis konsultacijai
Indre Mertinienė, Vadovų mokymosi konsultantė
Skaidrė Samuilė,
Executive Education Consultant
Jolanta Dzemionė, Vadovų mokymosi konsultantė
B2B pardavimų vadovė, Alvyda Žielienė
magnifiercrosschevron-downchevron-leftchevron-rightarrow-upchevron-right-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram